Наші новини
Іміджеві проєкти Анонси

У Харкові відкриють перше в Україні інклюзивне модельне агентство

Проект «Інклюзивна мода як засіб просування інклюзії та толерантності у місті Харкові» реалізують у місті.

Як повідомила сьогодні, 29 травня, в прес-центрі Харківської міської ради начальник Управління інноваційного розвитку та іміджевих проектів Вікторія Грецька-Миргородська, ініціатива Харківської міської громадської організації інвалідів «Креавіта» набрала найбільшу кількість балів і стала одним з переможців міського конкурсу інноваційно-інвестиційних та іміджевих проектів. Інклюзивне модельне агентство займеться професійною підготовкою моделей з інвалідністю та розробкою адаптивної колекції одягу.

Віце-президент ГО «Креавіта» Олена Шингарьова повідомила, що організація працює над створенням доступного міста та захистом прав людей з інвалідністю. Після участі в модних показах на фестивалі «Kharkiv Fashion» було вирішено створити перше в Україні модельне агентство для людей з інвалідністю. За її словами, люди на інвалідних візках, з синдромом Дауна, проблемами слуху, зору та іншими видами інвалідності будуть вчитися ходити по подіуму, з їх участю будуть проводитися фотосесії та інші заходи. До реалізації планують залучати різні організації та навчальні заклади. Крім того, «Креавіта» продовжить працювати з модельєрами, щоб шити і представляти одяг для людей з особливими вимогами. «Харків стане першим містом в країні, де відкриють таке модельне агентство. Ми плануємо встановити міжнародні зв'язки та розширити наш досвід в межах всієї України», - зазначила Олена Шингарьова. За її словами, до кінця року планується провести показ і кілька заходів вже під егідою нового агентства. Вікторія Грецька-Миргородська повідомила, що цього року журналісти видання «Фокус» присвятили великий матеріал інклюзії в моді і тому, чого домігся Харків у цій сфері. За її словами, «особливих» людей продовжать залучати не тільки до «Kharkiv Fashion», а й до інших проектів.

Нагадаємо, що цього року у Міському конкурсі інноваційно-інвестиційних та іміджевих проектів визначили десять переможців (www.city.kharkov.ua), які отримають муніципальні гранти в розмірі від 40 до 165 тис. грн. У їх числі - «Старий цирк Грікке», «Харків - місто стартапів»; «Мій улюблений український Харків» та ін. Наступного року організатори планують ввести обмеження для сильних, досвідчених організацій, які вже перемагали у конкурсі, щоб дати можливість реалізувати ініціативи більшій кількості початківців.

Made on
Tilda